Lövekulle...

Hej!
Nu sitter jag hemma hos sarisen och bloggar på hennes snygga dator, Sony - Vaio. Den har ett urskönt skrivbord kan jag lova. Just nu kollar på Harry Potter och hemligheternas kammare. Vi har precis sett Bring it On  - All or nothing med Hayden. Den är nog den bästa av alla Bring it On filmerna. Idag har vi vart i göteborg och handlat julklappar. Det blev en hel del, lite till mig också. Kan lägga upp en bild sen. Fast jag har några kvar som jag tar och köper här hemma.  När Sara skulle ha datorn var det något som droppade från hennes kind. Jag trodde att hon dregla! Haha, jag kan lova att det såg jätteverkligt ut. Men det var det inte. Det var vatten från hennes glasögon. Hon hade lagt dom i snön och tagit kort. Här får ni se en bild hur fint det blev!


Jaja, tillbaka till filmen.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0