Tredje advent

Idag kom Anders, Lotta och Rebecca hit för att ta en titt på lille Samuel. Vi åt och dansade lite dansmatta. Agge har den skönaste stilen när han dansar dansmatta. Han hoppar runt och tar i ändå från fingertopparna. När jag tänker efter så åt vi fika först och mat sen. Man brukar ju göra tvärtom haha. Men det var nog ingen som tänkte på det. Imorgon ska jag till Göteborg och köpa en jacka. men jag har lite svårt att bestämma vilken färg jag ska ha. Blå eller mörkgrå? Vad tycker ni? Jag ska ha en av dom så nu får jag ta och bestämma mig. Jag är verkligen en velmaja när det gäller att bestämma mig, vad det än är. Så nu får ni ta och hjälpa mig.

Lillebror ska på Luciasim idag och sen ska han tävla. På Luciasimmet simmar man på ett led med lussekläder och riktiga ljus i handen. Det är jättemånga som simmar om jag har förstått det rätt. Några simmar visst också på sidan av basängen. Och så bildas det massor av olika mönster. Joel sa iallafall att det var jättefint. Får se om jag hänger med eller är hemma och slappar. Senare ikväll kommer ju Gossip Girl och det måste ses! Efter det kommer hål i väggen som är urkul. Haha, är det bara jag och H som kollar på det? Det kommer troligtvis upp en bild på jackan imon och kanske något mer.

Trevlig 3:e advent förresten!

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0