Gårdagen - Fast and Furious.

Igår så var jag och Emma på bio. Vi såg Fast and Furious. Den var minst lika grym som de andra filmerna. Se den! Snygga bilar och heta Paul Walker. Jag förstår nu hur dom har tänkt tror jag eller ifall jag bara krånglar till det. Det här är uppföljaren till en av de tidigare. Ja iallafall för i filmen som vi såg igår så sa "Han" som är med i Tokyo Drift att han skulle dra sig tillbaka typ och hade hört att dom höll på med "rätt galna saker i Tokyo". Jag avslöjar kanske lite mycket nu men han --- ju i T.D och därför var det lite konstigt att han var med i fjärde filmen. Så då måste det vara så att det är en uppföljare. Det är därför som det är en annan kille i trean. Ni kanske inte förstår riktigt, för det är lättare om man har sett filmerna. Jag visar bilder så kanske ni vet.



Lucas Black



Paul Walker



// Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0