Tokförkyld.

När jag vaknade imorses så var det verkligen stopp i näsan. Jag hatar att vara förkyld. När jag är riktigt förkyld som nu så får jag alltid lock i öronen och man snyter sig hela tiden så jag blir alldeles röd om näsan, plus att det svider. Jag måste ta ett stort vitaminlass. Hoppas att det inte blir värre till imon och att jag blir frisk. Imorgon har vi prov på skellettets och musklernas delar på både svenska och latin. Jag måste ha alla rätt så jag ska snart börja plugga "som ett djur". På fredag har jag också prov i Barn i hälsa och ohälsa. Tiden räcker inte till! I förmiddags så degade jag framför teven med Rob&Big. Sen kom det en film som handlade om datakoder osv. Ja, nu ska jag se om det finns något gott att laga och sen börja plugga. Lite musik, metrostation:


Kommentarer
Postat av: sara

dom är så braaa! snygg blogg föresten :D

2009-04-23 @ 13:03:51

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0