Trasiga jeans.

Jag läste i metro idag om diskussionen med trasiga jeans. Ifall det var okej eller rent sagt barnsligt. Det sägs också vara respektlöst. Enligt någon så var gränsen max 15 att ha jeansen. Men Ebba von sydow säger att över 30 går bra om man går efter mentalt. Till fest kan det vara snyggt om resten av outfiten är riktigt uppklädd och till jobbet går det bra en sommrig fredag när det är varmt. Jag tycker att det inte finns något att disskutera. Slitna jeans är sjukt snyggt enligt mig. Tillexempel gina jeansen tog ju slut på en svisch. Det är även riktigt snyggt när man klipper själv. Nu ska jag tillbaks till pluggandet. Imon är en dag att riktigt se fram emot. Jag berättar imon. Ha det, Isabel.

Kommentarer
Postat av: PS

JA slitna jeans är skiit snyggt!! och man kan verkligen ha de om man e över 15 =O haha :P

2009-04-17 @ 17:07:04
URL: http://pasaa.blogg.se/
Postat av: Isabel

Absolut! det är så jädra snyggt

2009-04-17 @ 21:15:25
URL: http://isabel.blogg.se/

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0