2 days.

Jag lääängtar såå. Brööl vill verkligen ha lov nu. Det är bara en dag kvar! Ska bli såå skönt. Och jag måste fixa det här med headern nu. Programmet som jag prata om fungerar ej. Så om ni har några tips let me know. Idag hade vi inte redovisning på danshälsan som vi egentligen skule haft. Det var bra. Istället hade vi en vikarie och dansade lite och tittade på dansklipp. Idag gick det dåligt på diagonalen och Micheal Jackson övningen. Det var för att nästan alla i klassen satt och titta på. Det är så jobbigt när man blir iaktagen! Nu ska jag bara dega framför teven hela kvällen. Så hoppas det går något bra!  Ha det, Tchuss.



Från en annan lektion. Diagonalen.


Micheal Jackson. Jag kunde inte ha på min blixt för jag var rädd att läraren skulle bli arg haha.


Här gör vi spindeljage. När man blir tagen så ska man göra armhävningar
eller liknande. Kolla i bakrunden vad rädd Hellan ser ut!
Jag tror det var för att G svoshade förbi henne precis. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahah XD

2009-02-05 @ 21:42:23
URL: http://helena123.blogg.se.blogg.se/

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0