Resan.

Hej. Hur mar ni? Jag mar bra. Det blev ju ingen resa hem i mandags pagrund av att min biljett krangla. Plus att alla flyg fran Berlin där jag skulle ha mellanlandat var försenade och de flesta hade inte kunnat lyfta. Jag tror att detta berodde pa snöoväder. Jag hade alternativet att aka pa mandagen och övernatta i Berlin men det hade jag inte velat göra ensam. Jag kunde ocksa ha akt idagmed flyg. Fast jag valde att aka imorgon istället för da ska Laetitias föräldrar till Sverige och aka skidor. Sa dom släpper av mig pa vägen. Bra va? Jag sparar ocksa pengarna fran flygresan hem. Snart sa ska jag fika med  Dorotea och Laura (L:s mamma och syster).

Ha det bra, puss Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0