Snöö.

Hej. Här i tyskland snöar det massa. Idag sa var L hos läkaren en kortis för halsen. Senare idag sa ska vi till Asia-mannen och äta. Efter det kanske vi tar en sväng pa stan. Ikväll sa ska vi bort till Laetitias kompis Linda. Vi ska göra dipp och grönskaer och kolla film. Igar sa var jag med i skolan. det är inte alls som i Sverig utan mycket striktare. Pa ett sätt kan det vara skönt att ha det lite striktare förda gör man verkligen läxan och sa. Men tex om man kommer för sent sa farman inte komma in pa lekionen utan vänta utanför. Hon gar pa tre olika skolor, sa man far ga emellan dom pa rasterna. En sak som är rolig är att alla har rast samtidigt förutom pa haltimgmarna. Igar sa följde jag även med pa balletten. Det var  faktist roligt om man jämför med den vi har i skolan. Läraren var mycket bra och hon hjälpte till och med mig. Det trodde jag inte att hon skulle göra för jag var ju bara där för skojs skull. En sak var pinsam. Vi var tvugna att ha pa oss trikaer. Det var sa jobbigt pinsamt! Fast alla hade ju det sa det hade varit konstigt om jag inte hade haft det.

Grattis pa födelsedagen mami!

Tchuss, Isabel.

Kommentarer
Postat av: annette

Hej min älskling !



Tusen tack. saknar dej. ha det så roligt och ta många kort.

Älskar dej puss mami

2009-02-13 @ 19:22:01

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0