Grammisgalan.

Kollade precis på Grammis galan och jag hann bara se vem som vann årets bästa låt. De nominerade var:

DO YOU LOVE ME - AMANDA JENSEN
JENNIE LET ME LOVE YOU - E.M.D
LONGING FOR LULLABIES - KLEERUP FEAT.TITIYO
JAG ÄR EN VAMPYR - MARKUS KRUNEGÅRD
MÅNDAGSBARN - VERONICA MAGGIO

Och kan ni gissa vem som vann. Jag hade helt klart hoppats på någon annan. Vem som helst av dom nästan. Vinnaren är inte direkt min typ av musikstil. Ja, lika bra jag säger det haha. Vinnaren av årets bästa låt var...E.M.D med Jennie let me love you. Så, vad säger ni. Vann rätt låt?

Imorgon börjar skolan. Jag är inte det minsta road. Men som tur är så har vi lite sovmorgon till 8.40 istället för 8.00. Tro mig de där minuterna gör stor skillnad. Hoppas att det inte ligger dans på schemat för jag har inte rört mig på hela lovet typ. Så min kondition är inte på topp. Fast jag tror att vi bara har danshälsa och det är slappt. Bara inte våran lärare har fått för sig något galet. Som att vi ska ha styrketräning och en rejäl start nu när skolan är igång igen. Jaja, vi får hoppas på et bästa. Jag har verkligen längtat och tjatat om att åka skidor. Så idag om två veckor blir det av att åka med mina syskon och pappa. Jag får lära syskonen för dom har aldrig åkt innan, men det blir nog roligt. Så det ser jag verkligen fram emot. Njut nu av de sista timmarna innan skolan kryper på en. Sov gott, Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0