Sommar.

Jag längtar efter sommaren jättejättemycket! Tänk vad skönt med sommarlov och slippa ta på sig jacka,halsduk, kängor osv. Ja det ska bli jättehärligt. Det är ju bara ett halvår kvar ungefär, haha. Men vårterminen brukar gå mycket snabbare än höst. Och jag tycker att höstterminen har gått rätt snabbt så det går nog supersnabbt. Jag börjar fixa lite med header nu. Men det är så himla svårt. Delvis svårt för att jag inte har någon direkt bra bild eller program. Fast jag har börjar leta lite efter program på internet och hittade ett som var rätt så bra. Det heter http://pixlr.com/editor/?loc=sv. Jag är säker på att det finns mycket bättre så det här får gå tills vidare.




Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0