Fredag.

Imorses så hade vi sovmorgon. Jag sov hos mormor för att slippa gå upp tidigare, hon bor typ 450m från skolan. Igår så var vi på Ginakväll med 20% rabatt på hela urvalet. Jag gick med H&H. Först så kollade vi lite innan vad vi ville ha för när dörrarna öppnas blir ju folk som galna. Vi tog även en liten fika innan, eller jag gjorde det och dom gjorde mig sällskap. Ni ska få se vad jag köpte. Delvis en klänning som jag verkligen gillar. Jag blev verkligen glad för att jag fick en. Det var nämligen såhär att alla mindre storlekar var slut och precis när jag tänkte gå så kom det en och hängde bort en av klänningarna i min st. Snacka om att jag blev överlycklig. Det var bara meningen att jag skulle ha den. Ikväll så blir det mys framför tv:n och bara slappa.
Ha det så bra, kram.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0