Kalla kårar.

Jag sitter och vid datorn. Jag skriver inte eller så, utan klickar runt lite bara. Och helt plötsligt så sätter en barnleksak som ligger brevid mig igång och börjar spela musik. Bara sådär, utan att jag rörde den eller nåt. Som när jag var liten och barbiedockan rörde på sig utan att jag eller något annat rörde sig. Det är så läskigt. Spökar det eller vadå? Jag hatar spöken och sånt. Jag bir verkligen rädd. Om det är jättemörkt ute så kan jag inbilla mig att det står någon bland buskarna. Jag ser till och med konturerna av personen. Och det konstiga var en gång när jag och en kompis såg en person på exakt samma ställe i skogen. Tänk om det var någon på riktigt!? Eller var det bara vi som inbillade oss. Ingen vet, haha.

Buuuu.


Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0