Tandregleringen.

Idag så var det ännu ett besök hos tandläkarn. Det var nog ett av dom konstigaste jag har varit på. Först så skulle vi röntga lite och då fick man gå in i ett eget rum lite sidan om. Därinne var det massa maskiner. En av dom gick ut på att man skulle luta huvudet framåt, så stoppades två pluppar in i vardera öra. Sen skulle man också luta näsan på någon sak som höll huvudet stilla. När man gjorde allt detta började maskinen. Då roterade en "planka" typ plastbit runt om huvudet. Jag tror att det var själva röntgensaken. Men vad komplicerat och konstigt! Sen gjorde jag massa tester som liknade varandra väldigt mycket t.ex "bita i blå lera". När testproceduren var färdig skulle honn bara ta ett kort på mig, av vilken anledning vet jag inte. Vi gick ut i hallen och jag ställde mig vid väggen. Det var väldigt konstigt. Så när hon håller på å tar så vet jag inte om jag ska le eller ej så jag frågar. Då säger hon att jag ska inte le på det första men på det andra ska jag. Är det "före och efter bilder" eller? Ja, jag tror ni har listat ut vad jag ska göra.

Idag så var det även första dagen på miniturnén. Det gick bra. Alla börjar applodera på våran låt när vi hoppar ut ur kulisserna, varje gång gör dom det. Så det är lite roligt. Imon så ska vi visa upp på Nolhaga och GA. Jag kommer ihåg från förra året när vi va på GA. Jag säger bara, gympasalen, LJUST, trångt, dansa in på publiken och inget utrumme alls i den lilla skrubben som ligger brevid där vi ska byta om. Det bådar inte gott. Men vi ska göra vårt bästa som alltid. Idag är det strålande väder ute. Nu börjar verkligen vårkänslorna komma. Jag blir så glad när solen lyser och det är så varmt och ljust ute. Det är en riktig energikick.

Nu ska jag äta lasange (mums) och slappa lite framför teven eller kanske hoppa lite studsmatta senare? ^^
Ha det bäst, puss Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0