Vår!

Godmorgon.

Idag så vaknade jag av att solen sken. Det blir verkligen en enrgikick med allt detta ljus och alla vårkänslor. Idag så är det ingen skola för vi är lediga! Det är verkligen så skönt. Jag hade inte pallat skolan efter denna veckan. Miniturnen har verkligen tagit på krafterna. Men nu är det över och det kanske bara är våran egna skola som är kvar att visa upp för. Jag vill verkligen ha föreställning på våran skola. Plus att många kompisar och släkt ofta frågar om dom kan få se oss någon gång. Men jag tror, nästan 100%, att det blir av.
Idag så får jag se vad jag ska göra. Ska nog ringa någon och fråga om den hänger med på stan en sväng. Är riktigt sugen på lite nya kläder men faktist mer sugen på att bara gå på stan.

Igår så hade vi föreställningar på Nolhaga och Ga. Två på Nolhaga och en på Ga. Det gick mycket bättre i onsdags tycker jag. Då fick man även respons från publiken och det peppar så jädra mycket. Man dansar nästan bättre då haha. Till skillnad från en av skolorna när vi gjorde finalen och klappar i slutet. Så va det bara i som klappade och om inte vi hade börjat så hade dom inte hängt på. När vi hade slutat gick jag Amanda, Erika och Maria och fika. Det var väldigt trevligt och väldigt mcket skratt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Ha det bra, Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0