Birthday girl!

Hittils har min födelsedag varit toppen. Vaknar av "ja må hon leva.." sedan någon timme senare av sami som har vaknat och också vill ge mig en present. Då han redan igår hade varit överlycklig och sprungit med ett paket i handen till mig och sagt "grattis! bell, öppna." Då jag fick förklara att jag fyller år imorgon vilket var lite svårt att förstå. "Bara en", säger han! Haha för söt! Det blev massa mackor i form av vörtbröd på morgonen som det räcker att bara ha smör till då brödet ersätter allt pålägg, ett av det godaste som finns. Jag satte mig vid tv:n för att hyra napoleon dynamite enligt magkänslan men som inte fanns på boxen... då såg jag att Inception hade kommit ut som hyrfilm. Vilken egentligen jag borde ha sett på bio eftersom att den är en ren bio-film. Nu har jag sett den och ja den levde upp till förväntningarna om inte mer! Ännu en otrolig film med Leonardo. Efter att ha dansat bort mig till Beirut sitter jag nu här i väntan på att ungen ska bli varm för ännu en pommefritte middag i all ära och har kvar samma ljuva musik i högtalarna. Sjungandes till Elephant guns även om svullnaden på min hals kan riskeras att bli så stor att stämbanden slutar fungera. Ikväll ska jag ut och äta middag med några av de härligaste tjejerna! Det är synd att man har kommit upp i åldern då jobb och flytt med mil emellan inte går att korsas för att samla alla på en och samla plats. Här får ni en fantastisk musiker och hans band i en fantastisk simpel video, bjuder jag er på samma glädje jag sitter med i magen och leende . ger mig feel good känsla till tusen, varje dag blir lite bättre på något sätt. Hoppas ni också förstår vad jag menar!


Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0