Nu kör vi!



Nu tror jag bestämt att jag sätter igång med bloggen igen. Nåt inlägg då och då är ju en början i alla fall. Jag känner att ta bort de tidigare inläggen är bara onödigt och ser det ändå som en nystart från och med detta. Jag skulle även ha kunnat starta en helt ny blogg men tycker att namnet är så himla bra att jag inte kan slopa det.

Amanda frågade mig hur det kommer sig att jag börjar blogga igen. Lika bra att kopiera från konversationen:

"vet inte. en känsla typ haha, nämen inte såhär idag har jag gjort det här bloggande utan mer bild och text! Inte vardags liksom." Några minuter går. "åh nu har jag så sjukt mycket intressant jag vill skriva om. eller så mycket jag behöver skriva om. men det ska inte bli någon hej emo r.i.p välla ut med känslorna tyck synd om mig grej utan mer aa du vet"

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0