Waking up -right

Ni vet precis innan man vaknar. Då när man drömmer sådär väldigt lätt att det känns som man är där och kommer ihåg drömmandet i detalj när man vaknat. En sån dröm hade jag idag. Det var ett band, ett väldigt grymt band, som skulle ha en spelning vid en gammal verkstad där dom hade lämnat sin bil en gång. Utanför verkstan fanns en stor parkering uppdelad i två delar. Framför parkeringen var det en stor trappa som ledde upp till en kulle med buskar och träd. Det var tänkt att själva spelningen skulle vara på den första delen närmast trappan och att trappan skulle agera som publikscen. (Påminner väldigt mycket om Fibes spelnin gpå p&l då det också var en kulle som en stor folkmassa befann sig på) Men det blev fel på något sätt så att alla satte sig på del nummer två, på marken alltså så att allting var tvunget att vända på sig, men att det ändå satt folk i trappan.. Aa jag vet inte hur det slutar. Vaknade som alltid innan man får veta det stora hela, vad som kommer hända. En väldigt bra dröm iallafall. En sån som gör att man vaknar upp glad och går in på deras hemsida det första man gör för att kolla när dom har nästa spelning.

Just nu lyssnar jag på La roux (Elllie vilken kvinna. Blev otroligt överraskad av hur faktiskt grymt cool hon e under Way out west. Tyckte hon var grym innan också men efter det! Herre! Dansen, sättet aa hela outisen), äter ostbågar och känner att allting är så rätt samtidigt som det finns så mycket som är så fel. Bra magkänsla har jag iallafall! Det kommer bli en rolig vecka det här känner jag på mig!



Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0