Stockholm

Stockholm förutom visningen spenderades med shopping, fikahäng, parkbänkshäng, tunnelbana och go tid hos mina kusiner. Ska visa vad som in-shoppades imon! Efter Cheap Monday visste vi inte riktigt vad vi skulle göra då S inte fyllt 18 än tog vi och leta upp ett nattcafé som vi lyckades pricka helt rätt i! Var supermysigt! På tunnelbanan sista dagen kommer det en snubbe med gitarr och ställer sig mitt i vagnen och sjunger "panta mera" (den riktiga versionen, inte reklamen) på högsta volym och bringar asskön stämnning. De övriga stockholmsborna reagerade inte så värst men vi hade svårt att hålla oss för skratt. Efter det fina spelet gick han och tacka så mycket "Tack så mycket tack så mycket, tack tack tack". Om jag inte hade haft just Sara med mig hade jag nog inte fått syn på Blondinbella som stog och styla sig själv på HM + hennes kompis. Levde dock inte upp till förväntningarna om jag kan säga så. Och Kissies bror rätt brevid mig i väntan på övergångsstället. Värst vad man kan stöta på asså. Världen är la bra liten. Min äldsta kusin i Sthlm blev lite, eller mycket, besviken när han kom hem från skolan och märkte att vi hade åkt. "Vi skulle ju spela Super Mario, med kusin" berätta min morbror att han sagt. Aa tusan att vi glömde det! Next time! It´s a promise! Det känns ändå som att åka till huvudstaden under sommaren ger mycket mer flexibilitet att göra saker. Nu blev det mest häng på stan. På sommaren kan man ju gå på grönan, konserter och massa andra saker. Plus att utomhus blir ett stort bonus alternativ. Nästa gång ska jag boka upp mig för så många visningar jag kommer på och planera in lite fler saker att göra/besöka. Cheapo S/S12 vi ses iallafall i sommar någon gång!















Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0