@ Moonlight

Nu. Efter att idag ringt asrbetsförmedlingen i ett samtal som tog 14 min och 31 sekunder, ringt och bokat klipptid (lite nervös och svårt att bestämma mig hur jag ska klippa) och lekt en hel del med samo idag sitter jag och gör fler viktiga saker. Har en lång to-do-list som bara tycks bli längre än kortare. Igår ringde jag arbetsförm. men kom inte fram innan stängning, låg 7 före i kön och telefonlinjen stängs klockan 22. Då jag hade väntat i 19 minuters telefontid sitter jag och funderar på vad kostnaden kan vara i minut. Vi får helt enkelt se vad det står på telefonräkningen! På tal om räkningar, det ska jag passa på att ta an nu. Vuxenpoäng till mig här kommer det +++ och En liten go version av Simon and Garfunkelts Cecilia med en cover från Local Natives.



http://www.youtube.com/watch?v=XdnjfxXpr7g
Då det av någon anledning inte går att bädda in klippet langar jag sidan. Klicka in på länken vetja!


Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0