In the light they both look the same



Nu sitter jag och är sådär övertrött igen. Ska snart draga mig mot sängen. Har typ semester nu. Vilket är skönt men samtidigt enormt enerverande. Är så himla rastlös om dagarna att jag börjar klättra på väggarna. Måste köpa mig ett par springskor så ska här ut och joggas. Hemkommen från london är jag och med många fina minnen. Ska snart åka tillbaka och må bra ännu mer. Mådde så himla bra bland alla trevliga människor. Nej nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att jag drömmer en sån där bra och äventyrlig dröm som jag drömde inatt. Istället för en djup och jobbig. Kommer ihåg mina drömmar så himla lätt nuförtiden. Ofta kan det bli så att jag kommer ihåg drömmen så himla bra att jag kan fortsätta drömma på den nästa natt. Vilket ibland är jättejobbigt då jag har drömt en hemsk dröm och när jag väll börjar tänka på den innan jag somnar så är det svårt att släppa den. Att jag kommer ihåg alla drömmar kan bero på att jag sover väldigt lätt. Att jag inte är inne i den djupa sömmen då man egentligen inte drömmer överhuvudtaget. Det finns väl olika lägen i sömnen. 1. Det djupa sovandet. 2. Då man drömmer. 3. När man sover så lätt att man hör saker runtomkring och blandar in det i drömmen. Det är ofta i dom lägerna då man undrar ifall man har drömt det eller om det har hänt på riktigt. Ja, bara jag inte vaknar med båda armarna domnade som häromdagen. Det var en konstig känsla. G´night!

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0