Valborg





Det drogs in mot Göteborg med inga direkta planer. Första tanken var att sätta oss någon stans och götta, men när vi kom upp mot kungsportsplatsen drogs blickarna mot biografen och vi tänkte: bio? Så det blev det. Vi trampande in 21.03 och trodde att vi precis missat nio bion, men icke! Reklamen innan var och är längre än jag trodde, cirka tio minuter. Så det är bra att veta till andra gånger! Water for elephants blev det och den var bra! Jag har aldrig sett Robert Pattinsson i ett snyggare skick. Grymt skådespeleri måste jag medge, handlingen blev lite trög ibland men det var en bra film! Ser ut som att jag är en tre-meters-jätte och resten små dvärgar på bilden. Jag skyller på skorna- eller fotografen Helle. Ser lite halvt lost ut. Ny måndag imorgon, ny vecka, mer jobb, 8-18. Nu hoppar jag i säng.  



Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0