Helg.

Jag är så himla trött och även uttråkad. Jag vil göra något! Hela veckan har varit massa plugg så nu vill jag verkligen göra något kul. Imon så ska jag kanske klippa mig och springa förbi centrum snabbt för att se om de säljer snygga converse nu när dom har erbjudande på dom. Sen så kanske jag åker in till Göteborg. Ska se om jag får med mig någon för då blir det dubbelt så roligt. Mamma ropade på mig precis och bad mig springa ner en stund. Vet ni varför, jo för att boken har äntligen kommit. Jag pratade om det idag när den skulle komma. Så vilket sammanträffande. Det är ju såklart BREAKING DAWN jag pratar om! Äntligen asså. Nästan alla tycker att det är den bästa boken, den och den första. Jag måste ha läst ut den till 1:e juni då vi ska lämna in en bookrewiev. Så det var ju tur att jag beställde den på engelska så att jag slipper läsa någon tråkig B-bok. Senare så ska jag kolla om det går bra att låna The bunny house från Josefin för den måste ses igen! Vad ska ni göra i helgen? Ha det så bra och trevlig helg. Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0