Hyde Park 30/5-2/6

"Hyde Park, London to be precise, on 30th June. The sun should be high in the sky (start crossing those fingers), there will be refreshments - and room for 60,000 of you fine folk, so bring a friend or two. You can bet your bottom dollar that Mumford & Sons are pretty, pretty excited to be appearing on such a line up, and playing right in the heart of their homecity.

Tickets go on general sale this Friday at 9am. So hit your desk early. Or...
Get pre-sale tickets from 9am tomorrow (Wednesday 26th) via this website!
x"

Herre jisees vilken tur vi hade! Någon vecka efter att vi hade bokat blev det slutsålt. Vilken tur vi hade! Gick runt och i dagar, veckor och hade ont i magen för att vi inte hade köpt den där biljetten än. Men, så gick det i kalas och vilken lättnad må jag säga. Nu är det bara 1,5 vecka kvar. Snart åker vi! Vad  jag längtar! Fast kan inte riktigt begripa det fortfarande, har levt i nuet så mycket att jag inte har hunnit tänka på vad som ska hända. Det får jag börja göra nu, här kommer jag Hyde Park, Mumford and sons, Beirut, Arcade Fire och The vaccines! Vi ses snart!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mina tår domnar bort när jag tänker på det och tittar på detta:

http://www.youtube.com/watch?v=yvG6UrRMFnk



NU DOMNAR KNÄNA OCKSÅ!

2011-06-18 @ 20:35:15

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0