Äntligen

Kan ni gissa vad det var för väder idag när jag vaknade? Det snöade och snön hade lagt sig till ett vitt täcke! Jag blev så himla glad. Har verkligen gått och önskat att det ska komma snö som lägger sig. Jag får bara hoppas att det stannar kvar. Det ska nämligen bli varmare på lördag igen.  Senare på kvällen passade jag på att bygga en snölykta och ta lite kort. Vem vet när det blir snö igen?  Det blev väldigt mysigt. Man kan sitta inne och dricker något varmt och tittar ut på snölyktan. Här får ni en bild på hur den blev. Jag gjorde inte så noggrant denna gången men det brukar alltid bli fint ändå. Bilden är väldigt suddig för ljuset skulle inte synas om jag tog med blixt.



Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0