Fyra-timmars-pass.

Hallo. Isag så har vi haft två timmar med dans och två timmar idrott. Snacka om att man var slutkörd. På idrotten höll några i klassen i lektionen - dom körde styrka. Och på dansen så var det minst lika jobbigt och inte värre. Innan all denna jobbighet så gick jag och Evelina en sväng på stan. Jag hämtade ut mitt prov-exempel från Body Shop, wild cherry. Den luktar underbart gott. Av någon anleding så luktar den äpple och jordgubb istället för körsbär. Jag köpte ett nytt vitt baslinne och le gladiators. Jag har ältat mellan två olika par, men tillslut bestämde jag mig. Efter dansen var vi tvungna att fylla på med lite mat så vi gick förbi mellis och köpte macka och bulle. Nästa vecka ska jag Helena och hanna hålla i lektionen. Då kommer det bli superkul!


LIndex  299:-


Vagabond 600:-

och det blev...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
\/






Ha´t Isabel.


Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0