Nationella och dans på torget.

Hej! Idag hade vi andra delan på nationella proven i engelska B. Det gick bra. I förmiddags så blev det ännu en gång lite dans på torget och imorgon så ska vi samlas nio för att visa upp det. Det är nämligen dansens dag imorgon. Stil på dansen som vi ska göra är modern, lite vinka och hopp å spring mestadels. Vi ska samlas klockan nio och jag förstå inte riktigt varför för att vi börjar den andra lektionen klockan tolv. Så hade det inte räckt med att vara där vid elva tiden. Jaja, då blir det ännu en lång håltimma som alla andra dagar. Idag fick vi även reda på att vi ska visa upp en modern dans på studenten samt skolavslutningen. Inspirationen ska vara - dataspel. Det kan faktist bli bra. Innan vi gick ner till torget så körde vi lite snurra flaskan det var mer "den som flaskan stannar på kommer... bli träffad av fågelskit eller bli känd med mera".  Nu ska jag äta kvällsmat och sen kolla på D.H. Efter det så tar jag nog en snabbdusch och går och lägger mig. Jag är jättetrött efter igår och idag och det är bara början av veckan. Imorgonhar vi en liten sovmorgon som är uppskattad. Även fast det är så lite så gör det så stor skillnad. Skönt att vi är lediga på fredag och på torsdag är det valborg. Har ni några planer inför långhelgen?

Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0