Påskmiddag.

Hej.

Igår så var jag på påskmiddag hos Patricia. Det var väldigt roligt. Man skulle komma dit utklädd men det var det bara en som gjorde. Jag var supernära på att måla lite fräknar med kajalen i bilen och ta min sjal runt huvudet, men jag gjorde det inte för jag visste att det var nåt lurt med det. Fast det visade sig vara ett + om man hade klätt ut sig. Vi gjorde olika lekar i lag, typ tävlingar där man samlade sekunder för den allra sista tävlingen då man fick försprång i så många sekunder som man fått. Vårat lag fick 5 sekunder och vi fick spinga sist. Men vi Feffe hittade ett av äggen ändå! Den första var att man skulle klä ut sig så bra som möjligt. Det måste ha sett superkul ut när alla rusa ner för trappan och roffa åt sig allt som låg på sängen. Jag fick bara tag på ett par benskydd och ett badlakan + två solglasögon som Feffe fick tag i. Sen när vi var utklädda och klara så skulle vi gå ut och påska, den som fick mest godis vann. Jag och min lagkamrat kände ingen där så vi behövde inte skämmas. Vi bara plinga på där det såg ut att vara någon hemma. Det var så kul för att ett lag fick en hel cola hos nåra! Sen gjorde vi lite fler lekar och åt massa gott.
Senare på kvällen så kollade vi på videos från när helena och de andra träffade JB. Då kom vi på att Nick sa något mer än bara  "Im gonna give you a hug". ;D Joo det tog lång tid att lista ut men jag säger bara - awesome thank you!




Sara. Den enda som kom utklädd. Kolla bara frisyren, inte dåligt!


Bea. En av vinnarna av "Bästa outfiten"


Efterrätten, Frapé (?). Väldigt gott.


Linnea, Bea, Steffe.



Glad påsk! Isabel.


Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0