Dans.

Vi kom precis hem för en liten stund sen. Jag och Leddi har vart pa hennes dans. Den är för lite yngre men det var roligt ända. Laetitia är sa duktig tycker läraren sa hon far alltid leda sa ska dom andra härma. Sen i slutet sa streachade vi jättemycket. Det var verkligen en jättebra streach. Läraren gick och tryckte sa att man kom längre ner. Jag tycker det är sa bra! Imorgon sa gar bilen klockan 3 pa morgonen fran huset och vi är vid färjan cirka 3,5 timme senare. Vid färjan sa äter vi frukost. Jag kommer nog sova mestadels innan det är dags för frukost. Jag skulle egentligen ha tagit kort pa dreas hus men jag kom inte pa att jag skulle ta innan det blev mörkt. Det kanske är ljut imon bitti men det tvivlar jag pa. Ps. jag har bara tva kapitel kvar pa "När jag hör din röst" (den andra boken av twilight-böckerna) och den är sa bra! Ska börja med den tredje direkt när jag kommer hem. Men jag vill inte läsa klart dom för snabbt heller. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0