Kanin Kanin.

Idag så började vi klockan 12.05.  Egentligen blir jag segare på dagen när jag får sova ut som på helgerna. Istället för när vi börjar klockan 8 och jag går upp tidigt. Det är för att jag tar väldigt lång tid på mig att piggna till. Första lektionen vi hade var engelska och jag skulle göra prov. Det gick bra. Jag och Evelina fick sitta uppe utanför vid lärarnas kontor och göra provet. Själva läraren var inne på sitt kontor medans vi satt utanför utom räckvidd för att han skulle kunna se oss. Så det var ju inte så smart tänkt av honom. Inte för att vi tog tillfället i akt men ändå. Om det hade varit några andra. Sen efter egnelskan gick vi och tittade på teater 3:ornas genrep inför föreställningen "Kanin Kanin". Jag tycker att den var som bäst i slutet. Den handla om en familj som inte hade så mycket pengar. I familjen fanns det två tvillingsyskon om jag förstod det rätt och heter Kanin och Kanin. De heter även Kanin i efternamn, därav titelns namn. Dom var besatta av utomjoringar och astronomi. Dom var övertygade om att de kom från yttre rymden och att deras vänner en dag skulle komma och hämta dom. Men det handlade om massa andra saker också. Någon dag i veckan ska jag berätta om tyskland. Ha det, Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0