Söndag.

Idag så har jag vart på dop. Samuel döptes. Han var väldigt söt i klänningen. Under själva dopet i mitten någon gång så somnade han. Och sen när prästen tog upp honom och hällde vatten på han huvud så börja han grina lite. Han gjorde verkligen massa grimarser när prästen höll upp honom. För en stund sen så kollade jag på säsongspreimären av one tree hill och gossip girl. Gossip girl är så himla bra, jag älskar det!  Innan tv-tittandet så åt jag grillat som pappa hade gjort. Han grillade ute och det smakade verkligen sommar. Jag längtar till sommaren så jäkla mycket. På tisdag åker jag. Innan dess så måste jag växla pengar, packa klart och så. Jag tittade lite på mitt pass häromdan och vill ni veta en sak som är sjuk. Jag har vuxit tjugo centimeter sen 2005!  Fast det kanske inte är så mycket ändå. För det har ju gått fyra år nu.

Ha det, Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0