Tyskland.

Nu är jag framme. Eller igar rättare sagt. Resan gick bra och sa. Det enda som var lite läskigt var när jag akte det sista flyget och vi skulle landa sa slirade hjulen för att det var sa mycket vatten pa marken. Vadret här är fint.  Jag har känt mig som VIP under hela resan. Tex när man hämtas av bussen fran flyget sa fick jag sitta där framme vid ett säte brevid där chauffören är. Idag sa ska jag följa med Laetitia till gympan. Sen ska vi hem och göra pizza. Skriver mer sen när jag kommer hem. Nu blir det bara korta inlägg. Nu maste vi skynda oss.Trevligt lov! Isabel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älsklingen !



Härligt att du har det bra i Tyskland. Ta många kort och ha det bäst. Alla hälsar till dej ( :

kram och puss mami

2009-02-12 @ 19:49:33

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0