Sommar 2009.

Shiiit vad jag längtar efter sommaren. Ni kan bara ana! Sommarlov som betyder ledighet. Värme och bad. Jag har redan planer som jag ska göra och det kommer bli bäst. Tänk att vi bara har två sommarlov kvar innan vi slutar skolan. Man känner sig så vuxen. För om två år ska vi ut och jobba. Jag kan inte riktigt förstå det. Det känns så orealistiskt. Jag kommer ihåg när man började högstadiet och det kändes som en evighet tills gymnasiet och studenten. Men men, får njuta av loven så mycket som möjligt. På tal om sommaren så finns det en sak som jag verkligen ska köpa mig tills sommaren. Gladiatorsandaler. Jag hade hittat ett par förra sommaren men det gick blev aldrig av och nu säljs inte dom skorna längre. Här är dom jag tänkte mig förra året. Men jag tror nog jag vill ha ett par som går lite längre upp på foten och som har mer material mitt på foten. Plus att dom ska vara svarta. Jag vet inte om ni förstår men om jag hittar ett par som liknar beskrivningen lägger jag upp en bild. Det är ju ganska långt kvar till sommaren så jag hoppas verkligen jag hittar ett par. Trevlig helg, Isabel.




Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0