Earth Hour.

Ikväll klockan halv nio släcks världen en timme. Jag hade velat ta kort på något ställe där det finns mycket belysning tex. Avenyn som ska släckas ner. Så tar man före-efter kort. Men jag får ta på vårat lilla samhälle istället om jag inte kan åka någonstans. Jag undrar om kedjor som Statoil 24 kommer släcka. Och MC och biografer. Dom kan ju inte släcka ner en bio bara sådär. Några kompisar ska idag på en bio klockan halv åtta, men dom kan ju inte stänga av mitt i filmen. Så får publiken sitta där i en timme och vänta på att filmen startar igen. Men jag tycker ändå att det är en bra sak dom har kommit på. Nu så kanske partierna vaknar till och inser hur viktigt frågan om miljön är.

Snart så ska vi ut och hoppa studsmatta i det fina vädret. Imorses så var jag på gambiabasaren, typ tio minuter för det var tråkigt. Isabel

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0