Lördag.

Hej bloggen.

Idag så har jag vart och kollat på Emmas match. Dom vann med ett poäng. Sen när vi kom hem så skulle Samuel få lite burkmat. Han älskar morotssmaken. Vi provade också att ge honom vatten och ifall han skulle tycka om det för han har aldrig smakat på det förut. Men han gillade det och drack massa. Jag och pappa tog även en sväng in till alingsås. Då tog vi och åkte "bubbelvägen" till motorvägen isället så att jag kunde övningsköra lite. Det gick faktist väldigt bra för att vara typ andra gången. Det snabbaste jag har kört är 45km/h. Det känns som att man kör mycket snabbare än vad man egentligen gör.
 



Det här är bara början av när han åt så han blev mycket kladdigare. Och kan ni gissa vad han gjorde. Jo han nös så all mat flög över hela mig. Ush och fy haha.




Sen bytte han till rena kläder. Glad kille.


Haha kolla blicken!


Mätt och belåten så blev han lite trött och gosade ner sig hos mami.


Kram. ♥

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0