Pluggostrof.

Imorgon så är det prov som ni vet och jag har tagit hem fel block så jag vet inte om jag ska göra det imon. Istället så får jag nog göra det på fredag för min lärare, han brukar låta andra få göra så. Senare ikväll kommer project runway. Jag somnade förra avsnittet precis när dom visade kläderna och det är ju det som jag vill se mest. Så ikväll ska jag inte somna förens det är slut. Idag så fick jag riktiga vårkänslor. Jag längtar verkligen efter att slippa vinterjackan och att ha shorts och sandaler till skolan. När man bara kan ta en kofta på morgonen.
Imorgon så har vi tre pass på dagen. Det är modernt, Linda-lektion och idrott + att alla tre ligger efter varandra så jag måste ta med något att äta för jag har inte klarat det de andra gångerna. Man blir ju uttröttad.

Nu ska jag städa mitt rum och fixa för imorgon. Shingeling, Isabel.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0