Ser ni någon skillnad?


300:-


200:-



Jag kan inte se någon skillnad överhuvudtaget. Det är exakt  likadan sko fast fån olika affärer. Den första bilden är från Din sko och den andra från Skopunkten. Båda har en "rosa" linje undertill. Det måste vara samma vara. Dom liknar ju converses skor och jag hade hittat ena kopian från Din sko. Helena hade sett den andra på Skopunkten. Jag trodde inte att det var så lika, så exakt lika. Affärerna borde väl veta att konkurenterna har likadan vara och därför ha samma pris. Jag tycker iallafall att det är konstigt.

Kommentarer
Postat av: patricia

hahaha, ne men på bilden tyckte jag att den understa såg lite frächare ut, men det kanske bara är vinkeln :p

2009-04-02 @ 13:29:12
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha, jaa kanske. Det var ju också den billigare! Så det var bra ;)

2009-04-02 @ 19:12:39

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0