Relax

Sitter och funderar på vad det va jag tänkte skriva, fick snilleblixt förut men har ju minne som en guldfisk. Sitter iallafall och lyssnar på Local Natives, kollar på deras hemsida och turné datum. Australien mellan den 4:e - 12:e och samtidigt slå två flugor i en smäll... Drömma är alltid något som går! Utan drömmar inga mål. Imon är det julafton vilket inte alls känns som julafton. Mina enda julkänslor för i år var någon gång i juni av en konstig anledning och när den första snön föll. Jag som brukar ha från första december till tjugofjärde. Wow, hittade nu en sida som innehöll massa remixer av L.N låtar. Spara till en go dag. OCH nu även jättemånga bra videos. Massa som jag inte sett. Då jag ofta söker på youtube (älska youtube det är bäst). Brukar bläddra lite mellan de sidor jag har uppe när jag skriver så kommer ofta upp nya grejer i huvudet. Har nu även skaffat gymkort så här ska det tränas muskler för att jag ska kunna bli fetast på att surfa. Det är faktiskt min enda tanke med varför jag ska träna. Siktar högt!




Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0