Wishes

Har nu en lång lista som aldrig tar slut på skivor jag önskar att jag hade i min hand. Radiohead, Sigur Ros, Bon Iver, José Gonzalez, Mew... Aa den bara fortsätter. Idag efter en fika med jag vet inte hur många muffins köp åkte jag en sväng förbi Bengans och fick inhandlat iallafall två skivor på denna långa önskelista. Tror jag omedvetet, som nu har blivit medvetet köper på mig ett lager inför USA. Jag hittar också bara kläder som jag vill använda till sommaren i butikerna. Långkjolar, leopardleggings (mycket leopard!) och magtröjor. Har en hel drös va outfits i huvudet. Men det är ganska skönt med vinter och det får nog vara det ett tag till. Även fast jag längtar lite till våren...

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0