big fish little fish cardboardbox



Haha, underhållning som vi höll på med under spanienresan -09. Engelsmännen var som galna och höll på från tidig morgon i poolen till sena kvällen vid scenen. Sedan under resan till turkiet som vi gjorde i år så hörde jag från hotellrummet mitt uppe i melonskärande att den framfördes på nedervåningen. Så jag högg kniven i melonen, sprang ut till tjejerna på balkongen och försökte förklara genom att skrika "big fish little fish" och dansa! Tur att jag har gått runt och sjöngt på den i ett år och att emme förstod vad jag menade. Vi sprang ner och satte oss vid scenen för att skratta sönder och göra de uppfinningsrika stegen till ett nummer liknande ovan. Det nästan ännu roligare är att det finns flera versioner av den upplaga på youtube och av någon anledning så är det alltid med en tjockis som verkar ha massa överskottsenergi eftersom han ger järnat och på köpet stjäl showen från dom andra.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0