Monki autumn-/10


                      

   
                     
MONKI HAR alltid något och man går nästan aldrig därifrån utan en färgglad, genomskinlig påse eller en vilja att ha just det plagget. Utav det som jag har plockat, även hos andra kedjor så är det väldigt mycket svart som syns. Iallafall av de saker som jag tycker är snyggt. Det transparanta kommer hålla i sig och även långklänningen - me liké. Hösttecken har faktiskt börjat visa sig ångerfyllt nog. Vi är ju mitt i sommaren! Nu vill jag inte ge er samma ånger och sorg som jag har... men har ni tänkt på att det är mörkare ute nu. Samtidigt som jag absolut inte vill släppa sommaren än så har hösten sina sidor. En mysig fika med en mysig kompis en mysig höstdag. Fast sommaren är inte slut än! Försöker nästan intala mig det nu när hösten har börjat komma i tankarna.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gilla knaapppen om det funnits en.

2010-07-27 @ 12:18:06

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0