Walk the line







Efter en hel veckas non-stop jobb har jag nu tagit mig tid för bloggande. Häromdagen gick jag och Samo till sjön och götta oss. Åt salta pinnar och drack saft. På tredje bilden ser ni när han har gått iväg för att plocka vitsippor. "Vänta här, plocka vitsippor till Isabel." (När jag skrev den här meningen stavade jag mitt namn fel, med två L. Har aldrig hänt förut). Man kan inte va mer underbar! Han ramlade senare i vattnet när han sträckte sig efter en pinne. Ett april dopp. Vilket även blev för min del i förr går! Vi kände det jag och Sara när vi satt och stekte på altanen att det blev way to hot så vi drog oss mot Gerdsken (kallaste sjön i såset) och doppa oss. Det blåste som satan när vi kom ner så blev inte lika peppade. Men när vi väl hade dragit oss dit kunde vi lika gärna bada, och så blev det. Den 26:e april blev det första årliga badet, och rekord i tidigast någonsin för mig! Sitter just nu och kollar på Walk the line som går på 6:an. Kan alla Cashs låtar innantill då vi spelar den 24-7 på jobbet. G´night!

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0