Cheap Monday A/W11 fashion show















Wow vilken leverans av Cheap Monday. Strukturen och uppbyggnaden av runwayen, musiken, stylingen, allting va perfekt! Jag blev sjukt impad och är fortfarande lite i lyriskt-läge över hur bra det var. Besökarna utöver press och vip, alltså däribland jag, satt på läktaren. Som tur var kom vi långt fram i kön även fast vi hade lyckats gå runt hela centralen då det räckte att gå förbi den. Byggnaden ser ut att ligga bakom, fast i själva verket ligger den brevid. Så vi traska på och när vi kommer till bron så märker vi att det inte går att komma ner på något sätt till byggnaden och ser utrymmet där man kunde gå in 100 meter bort. Det enda bra med omvägen var att vi lyckades se modellernas dressingroom bakom kulisserna. Så efter flera gällord sprang vi med vinden tillbaka till andra sidan. Och ja, lyckades som sagt komma långt fram i kön. Vi fick platser på andra raden av läktarn så det va ganska nice. Sjukt grym modevisning som sagt och grymma kläder! Det ful-snygga är vad som gäller i höst skulle jag säga. Nästa säsong ska jag boka upp mig överallt!

Modevisningen hölls på Stockholm waterfront congress centre. Grymt cool byggnad!

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0