En helt vanlig onsdag

Sitter just nu och söker jobb på en aktivitet med arbetsförmedlingen. Hoppas verkligen på att jag lyckas få detta jobbet! Knivar med detr personliga brevet som alltid är lika svårt att få till. Vid klockan tolv ska jag träffa Kajsa. Vi ska sätta oss och planera inför London resa och kanske till och med boka biljetter idag till festivalen. Lyssna på det här! Där både Mumford and sons! och! Beirut! spelar. Hur grymt är inte det!? Vi ska passa på att glassa oss i London i en hel vecka då ingen av oss har varit där förut. Ser fram emot detta! Sjukt jobbigt att min mobil är död och att jag inte kan nås, så Kajsa om du ser detta. Vi möts där vi bestämt! Ikväll ska jag jobba en liten stund. Min chef ska visa vad Bamsegympan går ut på så att jag kanbörja hålla i den i framtiden. Så länge medan jag bevakar ska jag sy fina gardiner till kalasrummen. Hoppas jag hinner med lite lunch. Later skaters

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0