Kick it

Har sådär ont i händerna efter att ha varit ute och byggt snölyktor. När man kommer in i värmen är dom illröda och övergår från iskallt till pulserande varma, vilket är stadiet jag nått nu. Idag på jobbet stod jag och min chef och diskuterade varför man inte har spark längre. Ni vet en sådan som har två långa ståljärn och där det står en träformad stol på. Perfekt att ha iåkandes runt stan och platser nu i snön. Som tillexempel för mig, till tåget. Istället för att låsa fast sin cykel (vilket jag tycker är omöjligt med cykling såhär års) så låser man fast sin spark. Dock! Kom vi på att alla gator numera är grusade och funderade då på om det går att ta sig fram med spark. Lösningen lyder såhär! Man får skaffa en speciell gång för endast spark på alla gator. Så bli inte förvånade om ni ser någon sparka sig fram på stan, den kan komma att bli återfunnen.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0