the swedish thing

NOOOOoooooOOooo! Lät det för en stund sen när min lillebror drog ner min porslinslampa från fönsterbrädan. Så nu kommer det behövas en tripp till Ikea! Jippiiie! Hittade även en stekpanna på hemsidan, sedan grejer att inreda storarummet med. Massa bra och behövliga saker. Även fast Ikea är jättebra och jag älskar att åka dit! Äta mat! Gratis frukost om man är medlem, sedan äter man lunch - köttbullemeny 16 spänn -, efter det tar man en fika - kaffe, bulle 5 kronor -. Inte dåligt alls! Aa iallafall, så blir det väldigt lätt att man faller i Ikea mönstret när det kommer till inredning. Om jag ska vara ärlig så består nog nästan alla möblerna här hemma i klass av Ikea. När jag kom med lite inredningstips förut fick jag tvärnit och mamma sa att det är faktist hennes hus. Ja, jag får helt enkelt vänta tills min egna lägenhet. Det kommer bli så kul! Längtar längtar längtar! Ikväll ska jag åka hem till Sofia och kolla handbollen och ha det gött. Ska klämma i mig några fler chokladmuffins som bakades häromdagen innan jag drar. Tjohej som sami säger. Ha det gatt!

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0