The drums











Source: Google

Knows hos to work it. Grym stil och it-boys om jag får kalla dom det. Gör en google sökning - be inspired! Det här är väl en video som visar det mesta av dom i ett framförane. Tänk bara istället att trummisen hoppas runt med en tamburin och det är lite mer ös! Jag är så glad att jag har sett dom faktiskt. En upplevelse i sig, lite måste. Fick en lång och jobbig ögonkontakt med sångaren backstage på Way Out West förra året. Det var lite humoristiskt moment när jag tänker tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Joakim

Mitt favoritband genom alla tider. De är så fruktansvärt genuina i det dem gör och sen deras stil är underbar. Jag har inte sett de än. Dock kommer jag göra det i sommar på Hultsfred <3

2011-06-14 @ 13:51:26
URL: http://tookie.blogg.se/

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0