Why does the soul hallucinate?



Kunde inte motstå kaffe till cake som mamma tog med hem från mormors kalas, som jag missa vilket inte var okej. (Kallar det cake för alltid nu efter din Bieber cake D). Så efter att ha fått en energikick börjar jag leda mot tröttheten. Kaffe brukar ha en motsatt verkan på mig oftast. Nu lyssnar jag på kära Selest. Imorgon bryter jag jobb med något annat! OCH! Jag orkar inte gå varenda dag i vad jag kallar "jobbkläder" (icke favorit kläderna). Längtar efter att exprimentera med nya outfits och kombinationer. Blir så himla rastlös av att göra samma sak hela tiden. Nu har jag en iver efter allt det där jag skulle göra, bli klar med allting.

Kommentarer

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0