Hej!

Satt imorse och skrev ett jättelångt inlägg men datorn dog. Gissa vart jag sitter - donken, igen! Det börjar gå bra nu. Men ska inte säga något i förväg. Vi får vänta och se! I helgen är det halloween med. Då ska vi klä ut oss - all in! Den nya bloggen är på G. Sitter här och diskuterar bloggnamn med helle och patte. Den nya ska det bli ändring med. Mycket uppdatering och många bra, intressanta inlägg. Har förresten insett idag att The times är den enda vettiga tidningen här i London. Men det är för dyrt för min budget att köpa pappret varje dag så finner mig lycklig när jag hittar en liggandes på en bänk någonstans. Som idag. Idag fick jag lite extra känsla. Att jag faktiskt är i London. Jag tog en tripp till London bridge och promenerade fram och tillbaka, blickade ut över kanalen och fick se London med en annan vy som fick mig att inse vilken stad jag är i. Mitt egentliga sikte var att äntligen bege mig till tate modern! Vilket jag gjorde! Det var inte detsamma utan dig Anna dock. Vi får ta ett helhäng där någon gång i vårt liv! Snart har vi internet! Inget mer mc don häng. Jag har hittat två andra guldknippen med gratis wi-fi så det har inte blivit lika mycket stammishäng här. Ett favoritcafé och en favoritpub här i Acton. Får visa er bilder från allt detta jakt-på-wi-fi-häng. NU ska jag hem och sova! Dirr. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Kajsa

halloooooo hej!

vet du, jag var på en husvisning i hemsjö häromveckan.

där, på en hylla låg en gammal skolkatalog.

och där, däri skolkatalogen som låg på hyllan, däri fann jag dig. från fyran!

tokigt!

2011-10-30 @ 22:29:02

Lämna ett fotavtryck:

Namn:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

Har du egen blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0